Витоша ски пита софиянци какъв искат да е новият Драгалевски лифт

  10 Декември 2020, 23:55     13636     4   
     


Снимка: Предложенията на „Витоша ски“ са - четириседалков, с четири седалки и защитен шлем или кабина.

От „Витоша ски“ са създали онлайн анкета, която пита гражданите на София как искат да изглежда новият Драгалевски лифт. Това стана ясно от съобщение до медиите на фирмата.

"От една година усилията ни са концентрирани в проекта по реконструкция на Драгалевския лифт. Извършили сме всички необходими проучвания и сме в контакт с най-големите световни производители на въжени линии „Допелмайер“ и „Лайтнер““ съобщават от фирмата, която е собственост на италианския предприемач и шеф на най-голямата компания за производство на оръдия за технологичен сняг „Техноалпин“ - Ерик Гумерер.

„Готовите алтернативи за реконструкция на съоръженията, които внесохме, ще качим и на сайта. Молим всички граждани, които имат интерес, да дадат там своето мнение относно желанието си за промяна, а ние ще се съобразим изцяло", призоваха от „Витоша ски“.

Допитването се състои от три въпроса, които са:

  • Какъв да бъде лифтът – четириседалков, с четири седалки и защитен шлем или кабина.
  • Как да изглежда междинната станция – две отделни станции както сега или обща станция, при която няма да има нужда от прекачване.
  • Дали софиянци желаят трасето на лифта да се удължи с 750 метра, за да стига до Алеко, а не в нищото, както е в момента.

Онлайн анкетата може да намерите на линка долу:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeNPQSnahN2eVqngtZobYfx7vn4ULTZg_JIXCPVAeLImvOsEg/viewform

Пълният текст на съобщението на "Витоша ски" може да видите долу:

„От деня на придобиване на съоръженията, „Витоша ски“ АД има ясна и категорична позиция за тяхната реконструкция и модернизация. Винаги сме имали визия и желание за развиването им. Не веднъж сме заявявали, че сме готови незабавно да започнем реконструкцията на съществуващите съоръжения, ако законът ни позволи това. Казваме реконструкция, защото нашето желание е да ги подменим с нови, модерни и безопасни съоръжения, а не да реновираме архаичните такива, останали на Витоша от преди около 50 години. Ние няма да се откажем да настояваме за модернизация и няма да се съгласим да правим компромис не само с качеството на услугата, но и със сигурността на хората които ще ги ползват.

На 17.02.2020 год. внесохме на главния архитект на София арх. Здравко Здравков мотивирано предложение за изработването на проект за реконструкцията на Кабинкова въжена линия „Княжево-Копитото“. Тя бе съгласувана от Дирекцията на ПП „Витоша“ и от органите на администрацията, управляваща горите. Въпреки това и до настоящия момент по тази преписка няма произнасяне. Едва преди няколко дни – 10 месеца след нашето предложение, получихме писмо от главния архитект, с което той ни насочва да започнем процедура пред Изпълнителната агенция по горите.

По същия начин се процедира и със Седалкова въжена линия „Драгалевци- Бай Кръстьо-Голи връх“. През изминалата година това е второто ни предложение по този повод, на което все още начин за развитие не е намерен. /Писмо до Столична община Район Витоша/.

От една година усилията ни са концентрирани в проекта по реконструкция на Драгалевския лифт. Извършили сме всички необходими проучвания и сме в контакт с най-големите световни производители на въжени линии Допелмайер и Лайтнер. Готовите алтернативи за реконструкция на съоръженията, които внесохме, ще качим и на сайта. Молим всички граждани, които имат интерес, да дадат там своето мнение относно желанието си за промяна, а ние ще се съобразим изцяло.“


     

Мартин14.12.2020 г., 14:22 ч.

Със сигурност новият лифт трябва да бъде безопасен, модерен и закрит, за да може да се ползва и през студено и дъждовно време!

Алекс11.12.2020 г., 18:43 ч.

Дано успеят да направят покрита станция и кабинков лифт, това ще бъде от полза за всички от София!

Вени11.12.2020 г., 15:58 ч.

Добре им е хрумнало да направят анкета. Дано и се вслушат в гласа на народа. А народът със сигурност иска добре работещи, модерни лифтове.

Станислав11.12.2020 г., 00:16 ч.

Най -добре е трасето са се удължи до Стената ,зад Щастливеца за да има връзка с другите лифтове.И да е както в Австрия .Кабини да се редуват със четири или шестместни седалки.Който иска вътре ,който иска отвън.Така ги правят вече в Алпите.

 


Последни

Свят

Уловът на миди в Гърция спада с 90% през 2024г.

   11 Ноември 2024   770    0