Състезанията за Световната купа по ски алпийски дисциплини (жени) в Банско, проведени между 24 и 26 януари, 2020 год., са били наблюдавани от 124 млн. зрители по света. Данните са на компанията Инфронт, която осигурява тв сигнала от Световната купа. Продължителността на излъчванията на стартовете в Банско в целия свят е близо 142 часа. Това превръща състезанието в най-мащабното спортно събитие в България и същевременно осигурява изключително позитивна реклама за страната ни зад граница, която иначе би струвала милиони на хазната. Отделно трябва да се вземе предвид, че подобна кампания чрез продуктово позициониране е много по-ефективна от класическите рекламни клипове, които се въртят в рекламните блокове по време на прекъсванията.
93 телевизионни канала са излъчвали стартовете под връх Тодорка, като 22 от тях са на паневропейския спортен канал Евроспорт. Световната купа в Банско е излъчвана пряко и на запис в 19 европейски държави, САЩ, Канада и Китай.
Страната ни е на първо място по зрители по време на официалната тренировка на 23 януари – 1,23 млн. души. Най-голям е бил интересът към състезанията от Италия, където зрителите за трите дни са 42,14 млн. души. На второ място е Германия с 21 млн. души, а трета е Франция с 9,54 млн. души. В топ 10 са още Словакия - 9,08 млн. души, Австрия - 8,94 млн. души, България - 7,24 млн. души, Швейцария - 6,94 млн. души, Швеция – 6,67 млн. души, Чехия – 4,9 млн. души и Словения - 2,05 млн. души. Най-многобройна тв аудитория е събрало спускането на 25 януари – общо 53,49 млн. души, което спечели италианката Елена Куртони. Втора остана Марта Басино (Ит), а трета Федерика Бриньоне (Ит), която в края на сезона триумфира за първи път с голямата световна купа.